S potpisivanja: Rok 24 mjeseca

Ugovor za gradnju 900 metara dugog tunela ‘Novi’ potpisan je danas u Gradskoj upravi Grada Mostara.

Ugovor vrijedan 25.131.195 KM potpisali su ispred investitora Ljubo Pravdić direktor JP Ceste FBiH i predstavnici izvođača – JV u sastavu Hering d.d. Široki Brijeg i Azvirt LLC, Azerbajdžan. Potpisan je i ugovor za nadzor radova vrijedan 724.524 KM između investitora i predstavnika nadzora koji čine grupa ponuđača – IGH d.o.o. Mostar, Integra d.o.o. Mostar i Divel d.o.o. Sarajevo.

Ugovor za gradnju 900 metara dugog tunela ‘Novi’ potpisan je danas u Gradskoj upravi Grada Mostara.

Ugovor vrijedan 25.131.195 KM potpisali su ispred investitora Ljubo Pravdić direktor JP Ceste FBiH i predstavnici izvođača – JV u sastavu Hering d.d. Široki Brijeg i Azvirt LLC, Azerbajdžan. Potpisan je i ugovor za nadzor radova vrijedan 724.524 KM između investitora i predstavnika nadzora koji čine grupa ponuđača – IGH d.o.o. Mostar, Integra d.o.o. Mostar i Divel d.o.o. Sarajevo.

Potpisivanju je ugovora i Mario Kordić, gradonačelnik Grada Mostara.
Predviđeni rok izvođenja radova na tunelu Novi je 24 mjeseca, a čitav projekt će se financirati iz kreditnih sredstava Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD).

Bilo je riječi i o daljnjem nastavku južne obilaznice. Vlada Federacije je, prema riječima Ljube Pravdića direktora JP Ceste FBiH, u svojim kapitalnim transferima osigurala sredstva za nastavak izgradnje južne zaobilaznice Mostara od tunela Novi do kružnog toka Rodoč u ukupnoj dužini od skoro tri kilometra.

”Imamo urađenu projektnu dokumentaciju, u fazi smo izmjene urbanističke suglasnosti od strane Grada gdje ćemo pristupiti izvlaštenju i poslije toga dobit ćemo građevinsku dozvolu. Nakon toga trebali bi raspisati natječaj”, rekao je Pradvić.

Ističe kako je Vlada FBiH u ovoj godini predvidjela samo pet milijuna KM za radove koji bi se mogli eventualno završiti u ovoj godini.

”Ali mislim da sa izgradnjom tunela Novi čiji je rok izvođenja 24 mjeseca ja očekujem da ćemo mi i ove radove do kružnog toka u Rodoču završiti i da ćemo faktički time južnu obilaznicu pustiti u funkciju. A samim time i sav teški teretni promet koji prometuje kroz sam grad Mostar preusmjerit dalje prema Avijatičarskom mostu, prema Magistralnoj cesti M17, odnosno prema budućoj autocesti kada se on izgradi”, rekao je Ljubo Pravdić direktor JP Ceste FBiH.