Članica Asocijacije poduzetnika Hercegovine, poznata kompanija Nobel Corporation, sa nedavnih skokova iznad egipatskih piramida je, kako navode, “doskočila” su na ulice Sarajeva.

Svojevrsni ekstrremni, ali prije svega kreativni pristup marketingu je nešto što ih krasi svih ovih godina.

U vrijeme kad se vodi borba za prevlast između sadržaja i vizuala, Nobel se odlučuje za podsvijest, kao najjači psihološki okidač.

“Svakodnevno živimo svoje živote, prolazimo ulicama, susrećemo ljude, dok naš mozak procesuira informacije, gdje većina njih odlazi baš u podsvijest”, poručuju iz Nobela.

Naglasak su stavili na francuski brand Atlantic koji je odavno sinonim za sigurnost, povjerenje, pripadnost.

Već dvadeset godina nalazi se u domovima mnogih sarajevskih obitelji, sada već i kao osnovno grijanje druge generacije sa istim prezimenom.

Kroz 90 dana stanovnici Sarajeva svaki dan mogu vidjeti Premium rješenja za grijanje na simpatičnom tramvaju u korporativnim bojama Atlantica.

Druga važna poruka odnosi se na očuvanje okoliša, vode i samog čovjeka.

Skoro 22 godine postojanje Nobela leži na svakodnevnoj edukaciji o benefitima filtrirane vode, kao i organizaciji kvalitetnog servisa, koji svakodnevno pokriva cijelu Bosnu i Hercegovinu, kako bi korisnici imali osnovnu supstancu za ispravno funkcioniranje ljudskog organizma – čistu i zdravu vodu.

Opširnije o akciji kompanije Nobel Corporation OVDJE.