”Međunarodna zračna luka Mostar je u pregovorima s tri niskotarifne aviokompanije o uspostavi letova za Mostar,” potvrdio je u razgovoru za gradski žurnal “Dobar dan Mostar” direktor Marko Đuzel.

On je istaknuo kako u slučaju pozitivnog ishoda pregovora dolazak niskotarifnih kompanija u Mostar možemo očekivati u 2024. godini.

”Ako u tome ne uspijemo onda ćemo se okrenuti tome da preko Croatia Airlinesa pokušamo uspostaviti liniju Mostar – Rim i naravno da sa talijanskim prijevoznicima organiziramo letove za više gradova u Italiji”, naveo je.

Dodao je kako će težiti i tome da vrate letove za poljsko tržište.

Đuzel se osvrnuo i na redovnu zračnu liniju Mostar – Zagreb, čiji su prvi rezultati, po njegovim riječima, zadovoljavajući, kao i na letove za Forli i Foggiu.

”S obzirom da smo dosta kasno krenuli u marketing i prodaju karata, trenutni odaziv je izrazito dobar. Zadnji zrakoplov iz Zagreba došao je s 40 putnika, otišao s 32 što je konstantno povećanje tako da se nadamo da će do kraja godine doseći taj svoj neki maksimum. Što se tiče Forlija, linije su dva puta tjedno, imaju svoju aplikaciju “Aeroitalia” na kojoj se može kupiti karta, a od 3. lipnja imamo i let za Foggiu koja će također ići dva puta tjedno – kazao je Đuzel.

Cijena karata do 200 eura

Kada su u pitanju druge europske destinacije, naveo je kako cijena karata značajno ne prelaziti 200 eura.

”Preko leta za Zagreb mostarski aerodrom ima poveznicu s 25 europskih destinacija, a neke od njih su Copenhagen, Bruxelles, Amsterdam, Frankfurt, Zurich i tako dalje. S minimalnim čekanjem i konekcijama u Zagrebu iz Mostara možete putovati u cijelu Europu s nekakvim prihvatljivim cijenama karata, tako da ni jedna cijena karte neće preći 200 eura kada je riječ o europskim destinacijama”, kazao je Đuzel.
Direktor Međunarodne zračne luke Mostar naveo je kako su prvotno planirana dva termina letova na liniji Mostar – Zagreb nedovoljna.

”Raspon između prvog i drugog leta tjedno bio je prevelik pa smo se odlučili za treću rotaciju. Zrakoplov dolazi četvrtkom navečer u 12 sati i vraća se u petak ujutro za Zagreb, nedjeljom navečer slijeće u isto vrijeme, a ide nazad u ponedjeljak ujutro, te dolazi srijedom u 12.20, a za Zagreb leti u 13 sati. Mislim da je ovo prvenstveno bolja opcija za poslovne ljude, profesore i doktore koji ovdje rade. Idealno bi bilo kada bismo uveli još jedan let, a to ćemo nastojati realizirati u dogledno vrijeme”, kazao je Đuzel.

Poboljšani uvjeti za rad

U Zračnoj luci – Aerodromu Mostar poboljšani su uvjeti postavljanjem moderne procedure slijetanja.

”Mostarski aerodrom dugi niz godina nije imao sve uvjete za ozbiljne letove, prvenstveno kada govorimo o niskotarifnim kompanijama. U suradnji i zahvaljujući Agenciji za pružanje usluga u zračnoj plovidbi BiH (BHANSA) napravili smo značajan napredak koji se tiče polijetanja i slijetanja u Mostar. Riječ je o modernim procedurama, polijetanje je, volimo reći laički “na grad”, koje prije nije postojalo i time smo otklonili brojne nedostatke koje smo prije imali. Osim toga Zračna luka sama je uradila sistem preciznih svjetala i određena ulaganja u otklanjanje inspekcijskih nalaza. Do kraja godine imamo još neke određene planove i investicije koje ćemo uraditi i time zaokružiti ciklus investicija po pitanju mostarskog aerodroma”, kazao je Đuzel.

Dodao je kako su zadovoljni odazivom te kako su letovi za Zagreb posebno prilagođeni poslovnim ljudima.

Podsjetimo, od 3. svibnja/maja krenuli su letovi Croatia Airlinesa na relaciji Mostar – Zagreb. Letovi iz Mostara će polaze srijedom u 11:25 sati, dok četvrtkom i nedjeljom polaze u 23.00 sati, a iz Zagreba ponedjeljkom i petkom u 06:00 sati i srijedom u 13:05 sati.

Najniža cijena povratne karte iznosi 119 eura s uključenom ručnom prtljagom.

Inače, Zračna luka – Aerodrom Mostar opslužila je 39 putnika tijekom prvog kvartala 2023., s pet putnika u siječnju, trideset u veljači i četiri u ožujku, izvijestio je Ex-Yu Aviation News.