Danas 15. ožujka, širom svijeta obilježava se Svjetski dan potrošača.
Potrošači kao najbrojnija društvena skupina, izloženi su agresivnom marketingu, svakodnevnim prijevarama, manjku konkurencije i nemogućnosti reklamiranja proizvoda i usluga.

“Vaša prava zagarantirana Zakonom o zaštiti potrošača su neotuđiva, tj. ne možete ih se odreći. Ako postoji sumnja između različitih pravnih rješenja priznatih različitim zakonima, uzet će se u obzir ono koje je u korist potrošača. Imate pravo na izbor, na reklamaciju, naknadu štete te pravo da sudjelujete u procesu donošenja odluka koja imaju utjecaja na vaš ekonomski položaj.

Da biste se informirali o svojim osnovnim pravima stoje vam na raspolaganju državne institucije nositelji zaštite potrošača, kao i udruženja za zaštitu potrošača u BiH. Međutim, ostvarenje tih prava počinje i završava vašim angažmanom i vašom opredijeljenošću da vas za vaš novac nitko ne dovodi u ekonomski nepovoljan i neravnopravan odnos.

U toj borbi, Institucija ombudsmana vam stoji na raspolaganju, od pružanja informacija o vašim pravima do stručnih savjeta, davanja mišljenja i preporuka.

Samo sinergijskim djelovanjem možemo pridonijeti stvaranju ekonomskog okruženja koje je poticajno, kako za potrošače tako i za gospodarstvo”, stoji u priopćenju Ombudsmana upućenom potrošačima.