Wizz Air planira daljnje jačanje svoje prisutnosti u bivšoj Jugoslaviji u narednom periodu s dodatnim letovima za Skoplje i Podgoricu, kao i potencijalno nove rute za Mostar.
Glavni komercijalni direktor Wizz Air Owain Jones rekao je za EX-YU Aviation News da bivša Jugoslavija i dalje igra veliku ulogu u mreži avioprijevoznika, koji ovog ljeta opslužuje svaku zemlju u regiji. Međutim, Jones je priznao da je prisutnost avionske kompanije na nekim tržištima, poput Hrvatske, i dalje ograničena u odnosu na druge low-cost konkurente.
On navodi da potražnja i troškovi ostaju problem u ovoj zemlji, ali je dodao da je Wizz Air nedavno pojačao svoju prisutnost u Hrvatskoj uvođenjem letova do Osijeka na jednogodišnjoj osnovi.
Osvrćući se na buduće planove rasta, Jones je nedavno rekao za „Routes Online” da pri odabiru nove linije razvojni tim uzima u obzir mnogo faktora, ali je potražnja na prvom mjestu. Da li postoji populacija koja želi putovati avionom?
– Naše domaće CEE tržište, tj. srednja i istočna Europa se rapidno razvija u uvjetima rasta BDP-a između 2,5 i 6,5% godišnje. To se očito direktno prenosi na rastuću potražnju za avionskim putovanjima. Tržišna zarada u srednjoj i istočnoj Europi je drugačija nego u zapadnoj Europi. Svako spletkari na zapadnom rutama i pokušava ukrasti putnike drugih zračnih prijevoznika. To je vrlo zasićeno tržište u smislu kapaciteta i potražnje. CEE je potpuno drugačija, dodao je.