"City" je ustvari specijalno dizajnirani tricikl – jednosjed, sa zaštitnim panelom i krovom. Korisnici tog vozila moći će se kretati i biciklističkim stazama, ali i gradskim prometnicama.
"City" je naziv projekta, može se reći svjetskog kalibra, kojeg će jedan mladi inženjer i inovator, koji trenutno živi i radi u Mostaru, uskoro ponuditi svjetskoj javnosti.
Riječ je o vozilu koje bi, u slučaju masovne upotrebe, moglo riješiti probleme prometnih “čepova”, gužvi i problema s pronalaskom mjesta za parkiranje, posebno u velikim gradovima, prenosi Menager.ba.
Naime, idejni tvorac projekta je mladi Elvis Cero, Tuzlak, koji je upravo u Mostaru završio studij i sada živi i radi u centru Hercegovine.
On je svoj projekt predstavio u emisiji “Svijet budućnosti” Radija Gradska mreža – Mostarskog radija.
"Ideja je inovativnog karaktera. Radi se o elektromotornom prijevoznom sredstvu, zatvorene konstrukcije ili poluzatvorene konstrukcije, koja se može sklopiti na dimenzije kofera. Namijenjena je osobama koje žive u gusto naseljenim gradovima, točnije osobama koje svakodnevno putuju od tačke ‘A’ do tačke ‘B’, kako bi izbjegli prometne gužve i zaobišli neke prepreke koje se nalaze na njihovom putu, te u što kraćem vremenu stigli do odredišta", kazao je Cero u emisiji "Svijet budućnosti" RGM Radija.
Vozilo “City” imalo bi pogon različit od automobilskog, ali i od onog na biciklima. “Pored pogona koji se pokreće pomoću horizontalnih pedala, postoji i elektromotorni pogon, koji se pokreće uz pomoć baterije, tako da je sve to olakšano u potpunosti”, istaknuo je Cero.
Naime, s napunjenom baterijom, građanin će moći preći i do stotinu kilometara, a uz dodatno pedalanje i još 20 do 30 kilometara. Maksimalna brzina kretanja ovog vozila je 25 kilometara na sat, a može se voziti u svim vremenskim uvjetima.
“City” je ustvari specijalno dizajnirani tricikl – jednosjed, sa zaštitnim panelom i krovom. Korisnici tog vozila moći će se kretati i biciklističkim stazama, ali i gradskim prometnicama, a nakon upotrebe, sklopivost vozila omogućava da se ponese sa sobom u autobus, tramvaj ili bilo koje drugo klasično prijevozno sredstvo.
"'City' je prijevozno sredstvo za jednu osobu, ali postoji mogućnost da se nađe mjesta i za jednu manju prtljagu. Vozilo s prednje strane ima dva točka, a sa zadnje jedan točak. Posjeduje amortizaciju. Ono što je bitno napomenut jeste da je prednja strana zaštićena panelom. Trenutačno je u izgradnji prototip, jer još uvijek ne postoji pravi. Trenutačno imamo dva modela: City i Biznis City", kazao je Cero.