Aluminij d.d. Mostar unaprijedio je izgled i tehničke mogućnosti svoje službene mrežne stranice, pustivši u rad i njezinu mobilnu inačicu, za pregledniji pristup sa zaslona manjih uređaja.
Također, iz tiska je izišlo i novo, dvojezično izdanje tvorničke brošure, raskošne knjižice koja, na četrdeset lepršavo opremljenih stranica, s vrhunskim vizualnim dojmom, nudi bogat sadržaj visoke kakvoće, te čitatelja vodi Aluminijevim pogonima i drugim tvorničkim cjelinama, opisujući životnu i djelatnu filozofiju, duh i snagu poslovanja najvećega izvoznika u Bosni i Hercegovini.
– Promidžba je sastavni dio svake uspješne poslovne strategije, pa tako i Aluminijeve. Stranica je dojmljiva, pregledna i, prije svega, informativna, a i nova nas brošura vjerodostojno opisuje i dostojno predstavlja, bilo da ju koristimo na sajmovima, uručujemo poslovnim partnerima, domaćim ili stranim posjetiteljima, studentima ili nekomu visokom državnom dužnosniku. Osobno oduševljen konačnim proizvodom, čestitam timu koju je radio na ovim projektima – prokomentirao je direktor Društva Mario Gadžić.
Tvorničku je stranicu, kao i promidžbenu brošuru, tiskanu na hrvatskom i engleskom jeziku, osmislio i uredio direktor Odjela korporativnih komunikacija i marketinga Aluminija Darko Juka, uz stručnu potporu kolega iz svih organizacijskih cjelina. Rese ih vrhunske fotografije Marina Margete, Stojana Lasića, Šime Strikomana i Ćirila Ćire Raiča. Prijevod potpisuje Andrijana Blažević, a maštovito dizajnersko rješenje agencija Shift Brand Design iz Mostara, stoji u priopćenju.
Brošuru možete pogledati ovdje.